خانه / سبک سلامتی / رژیم غذایی كتو؛ ۸ اشتباه افراد مبتدی در انجام رژیم غذایی كتو

رژیم غذایی كتو؛ ۸ اشتباه افراد مبتدی در انجام رژیم غذایی كتو


به علت کمبود تحقیقات در مورد رژیم غذایی کتو، سخت هست بدانیم که چه نتیجه ای اعم از کاهش وزن یا غیره، ممکن است از رژیم غذایی با چربی بالا و کربوهیدرات کم بدست آید. اما یک چیز برای اطمینان وجو دارد: رژیم غذایی کتو فوق العاده محدود است، لذا می توان دشوار بودن آن را “به جا” بنامیم. به عنوان مثال، در این رژیم غذایی، شما باید نوشیدنی ها، سبزیجات، نشاسته ها و میوه ها را محدود کنید و از دانه ها، سس ها، آبمیوه ها و شیرینی ها اجتناب کنید. همچنین، در لیست غذایی استاندارد کتو، شما باید چربی ها(مقدار زیادی از آنها) را نیز از لیست غذایی خود کاهش دهید. انجام این کار به کتوز می انجامد، که حالت متابولیک بدن می باشد، که بدن شما را…


لینک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

ارتباط گردو با کاهش فشار خون چیست؟ + راهنمایی کامل

مطالعات جدید نشان می دهد که مصرف گردو کمک زیادی به کاهش فشار خون و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *